Cartes catalanes

dimecres, 6 d’agost del 2008

Així és el Carles de Butinet.

Nom i cognoms: Carles Albert Vallvè i Guionnet

Edat: 30 anyets ja !!!

Nascut: L’1 de desembre del 1977 a Tarragona.

Residència actual: Vic.

El meu racó de Catalunya: Tarragona, que hi he viscut 29 anys.
Mar o muntanya: Muntanya, no m’agrada el mar.

El Carles Albert és el Carles creador de Butinet. La informàtica és una de les seves passions però en té moltes més.

Un jove amb caràcter aventurer li agrada viatja. Afirma que el viatja dels seus somnis el va realitzar l'any passat una setmana pel desert del Sahara (Tunísia) en quad. Ara una de les coses que més desitja és poder tornar-hi però amb la Marta, la seva companya.

Té un redamunt de hobbys, gairebé més dels que pot fer, aquí teniu un exemple: informàtica, programar, programar videojocs, Pitch and putt, DDR , bicicleta, internet, sèries de TV (en català o anglès) .... ell mateix diu : "en resum masses hobbies i poques hores al dia."

Però encara li queda temps per llegir, l'últim estat The Hobbit en anglès. I aquest títol està entre les seves lectures preferides acompanyat per tots els del Sherlock Holmes (el meu ídol d’infantesa).

Quan parlem de música hem de parlar de Freddie Mercury. Però té una bona llista de tendències musicals. Dance, Techno ... rock en català. "A la meva selecció musical hi ha de tot. Si hagués d’escollir dues cançons: Pau Casals - Cant dels ocells, i Cascada - Everytime We Touch (Slow Remix)."

Si parlem de cinema es queda sense cap dubte amb la primera versió de The Matrix. Darrerament ha vist “Sexo en Nueva York” .
Pel que fa a la gastronomia en el Carles no el trobareu mai en un Restaurant on la cuina de disseny sigui la protagonista. Ell mateix és defineix "raro" pel que fa al menjar, i la Marta i afegeix "molt raro". Els seus plats preferits per si l'heu de convidar són: "ou farrat amb patates fregides", entrepà de pernil, entrecot a la brasa i formatge de bola (sombrero de copa).
-Què et treu la son?
Pràcticament tot. Qualsevol cosa, per petita que sigui, que em fiqui una mica nerviós li començo a donar voltes ... i m’acaba afectant molt. El ButiNET m’ha tret la son MOLTS cops.

- Com quan i perquè de Butinet?
El ButiNET va néixer en la meva ment quan vaig aprendre a jugar a la botifarra cap allà al 1998, ja que em costava trobar gent per jugar i vaig dir que s’havia de poder jugar per Internet. Anys després, al 2001, una amiga em va dir que havia sentit d’un concurs de creació de jocs, i hi vaig presentar la idea del ButiNET. Vaig passar a la següent fase del concurs, que era desenvolupar el joc, i el vaig programar durant l’estiu el 2001. Vaig tenir la sort de guanyar el concurs, i el 3 de desembre del 2001 em van donar el premi i es va publicar a Internet.
- Quina valoració en fas d'aquesta primera etapa del 2001 al 2008 ?
La valoració en conjunt és molt bona, ha estat una experiència brutal anar veient el que per mi era un passatemps, com anava creixent, i creixent. Quan el vaig fer, pensava que jugarien “4 universitaris comptats”, no m’esperava l’èxit que ha tingut, i encara menys la comunitat que s’hi ha creat.
Ni que hi ha hagut de tot. Hi ha hagut molts moments difícils, i més d’un cop he estat apunt de deixar-ho, normalment per culpa d’algun impresentable, per sort, sempre hi ha hagut algú que en els moments difícils que m’ha ajudat a tirar endavant.

- Dades curioses?
Nicks registrats: 35000
Màxim numero d’usuaris simultanis (des de el canvi de servidor): 305 (21 de juliol, a les 23:11).

- Quin futur li espera al Butinet?
El futur del ButiNET, doncs espero que en tingui molt. El ButiNET com estava fins ara, tenia poc futur, i estava predestinat o a quedar-se estancat, o a acabar desapareixent.
Els canvis que s’han fet al ButiNET, són entre d’altres coses, per intentar assegurar un futur (actualitzacions, millores, etc.). D’idees pel futur ni han moltes, algunes ja les coneixeu, altres encara no es poden dir.

- Per acabar un missatge pel butinaires?
Per acabar.... agrair a tothom que en el llarg del temps ha ajudat o col•laborat al ButiNET, i a TOTS els ButiNETaires pel bon ambient que s’ha gaudit sempre.
Així és el Carles i així us ho he explicat.
Aquí el teniu, en el seu entorn natural !!!
Mar Roca
Cambrils
Penyabutinaire.......... Què us recorda? jajajajja