Cartes catalanes

dijous, 14 d’agost del 2008

Joan Sol. L'home casteller... el meu avi.

A banda de jugar a la botifarra tinc altres aficions. Una d'elles els castells. A la vostra esquerra de la pantalla teniu una prova de que no us dic pas cap mentida.

L'afició als castells és una herència. "Joan Sol. L'home casteller", la millor definició per aquest home, tal i com van titular el llibre els Xicots de Vilafranca era el meu avi. Com podeu veure a la foto estic amb una camisa verda (castellers de vilafranca), però des de fa 25 anys que em sento dels Xicots de Vilafranca. Els motius d'aquest canvi de camisa queden ben explicats en la petita aportació que vaig fer en el llibre.

Ser néta del Sol ha estat sempre un fet que ho he dut amb molt d'honor. Els Xicots han sabut donar-li aquest home allò que ell va aportar al fet casteller i per la cultura Vilafranquina.

De fet gràcies aquesta colla, el Sol restarà ballant per sempre en una de les coses que més estimava de la seva vida, la Festa Major de Vilafranca. És de ben nascuts agrair allò que fan els altres per tu, per aquest motiu i des d'aquesta pàgina els dono les gràcies a tots i cada un dels membres de l'entitat pel reconeixement que li han concedit amb el suport de l'Ajuntament.

Foto: Festa major Vilafranca. Primera ballada del nan del Sol, President d'honor dels Xicots de Vilafranca
Quan he vist la meva foto de quan era petita m'ha fet gràcia explicar-vos aquest petit racó de la meva vida que sens dubte ha estat clau amb el meu tarannà.
Us deixo amb un reportatge dels 25 anys de la colla, ( post dedicat aquest dia). Us espero a tots els que vulgueu participar els dies 29 i 31 d'agost a fer pinya a la Festa Major. Sí, dic 29 i 31, perquè els Xicots de Vilafranca per la diada de Sant Fèlix continuen sense poder aixecar castells.

Reportatge 25 anys Xicots de Vilafranca ( 5 parts)